Public relations
Jak pro vás může být PR užitečné?
PR ušetří váš čas
Na svolané tiskové konferenci sdělíte své názory všem novinářům najednou a nemusíte dávat několik různých rozhovorů do médií. Management se může plně věnovat své hlavní pracovní činnosti – komunikaci za něho obstará PR.
PR je pohodlnější
Tiskovou konferenci lze svolat na váš popud, kdy se to vám to hodí. Nemusíte čekat až o vás média projeví zájem a nejste závislí na externích faktorech.
PR napomáhá při rozhodování
Díky monitoringu a analýzám můžete pohodlně sledovat jak svoje aktivity, tak i konkurenty, měřit výkonnost PR a následně přijímat fundovaná rozhodnutí.
PR je aktivní
V dnešní době je nutné informace aktivně šířit. Jestliže je firma v tomto ohledu pasivní, o jejích nových produktech a službách se mnoho lidí nedozví. Otištění tiskové zprávy nebo článku v médiích je zadarmo, tak proč toho nevyužít.
PR se dá měřit
Může se zdát, že je PR neuchopitelné a neměřitelné. Při vhodně zvolených nástrojích je možné u služeb public relations změřit jejich efektivitu. Každý zákazník by měl mít možnost seznámit se s výsledky práce v „hodnotovém vyjádření“.
PR osloví nové potenciální zákazníky
Různé formy PR komunikace, jako jsou specializované projekty a tématické články, rozšiřují okruh potenciálních zákazníků. Na rozdíl od reklamy jsou levnější a mohou na větším prostoru sdělit více informací.
PR napomáhá vybudovat kvalitní vztahy s novináři
Novináři jsou dnes zvyklí na prvotřídní servis – jestliže nedostanou kvalitní informace nebo si je musí složitě opatřovat, jejich spokojenost klesá. Spokojený a informovaný novinář zaručuje polovinu úspěchu.